O’zbekiston Respublikasi istiqbolli loyihalar milliy agentligi (keyingi o`rinlarda – Agentlik) Prezident Shavkat Mirziyoyevning 2017 yil 24 iyuldagi PF-5120-sonli Farmoniga binoan tashkil etilgan.
Agentlik – davlat rahbariga hisobot beruvchi yuridik shaxs huquqlariga ega bo`lgan davlat muassasasi hisoblanadi.
Uning faoliyat sohasi davlat organlari va boshqa tashkilotlar, davlat ulushi 50 foizdan ortiq bo`lgan xo`jalik jamiyatlari, shuningdek, O`zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi mutasaddilik qiladigan xo`jalik subyektlariga nisbatan tatbiq etiladi. LBMA raqamli iqtisodiyotni tatbiq etish va rivojlantirish bo`yicha vakolatli organdir.
Missiya
BIZ O`ZBEKISTON XALQI MANFAATLARI YO`LIDA LOYIHALAR SAMARALI AMALGA OSHIRILISHI UCHUN SHAROIT YARATAMIZ
Qarashе
O`zbekiston – yashash, investitsiya va sayohat uchun jozibali mamlakat. O`zbekistonga investitsiyalar kiritish hamma vaqt daromad keltiradi, loyihalarining esa qo’yilgan maqsadlari doimo amalga oshadi. O`zbekiston - loyiha boshqaruvining yagona tizimi tufayli jahon maydonida rivojlangan va raqobatbardosh mamlakatlardan biri. O`zbekiston – ishonchli hamkor.
Direktor
Li Dmitriy Romanovich
Direktor o'rinbosari
Pak Vyacheslav Yuryevich
Maqsudov Davron Sanjarxojayevich
«O‘zbekiston Respublikasi Mudofaa vazirligi Markaziy harbiy-klinik gospitalining yangi davolash binolari qurilishini moliyalashtirish Direksiyasi» MCHJ
«QORAKOʻL STRОY ENGINEERING» MCHJ
Loyiha boshqaruvi bir vaqtning o`zida g`ayrat, shijoat va yuqori darajadagi kasbiy mahoratning birlashuvini talab qiladi.
Davlat va hududiy loyihalarning amalga oshirilishi va dasturlar ijrosini nazorat qilish – muammoli masalalarni qayerda va nima sababli vujudga kelishini real vaqt rejimida aniq tushunish imkonini beradigan loyiha boshqaruvi yirik mexanizmining eng muhim va ajralmas qismidir.
O`zbekistonda loyiha boshqaruvidagi yangicha yondashuvni rivojlantirish mamlakatimiz Prezidentining 2017 yil 24 iyuldagi “O`zbekiston Respublikasida loyiha Boshqaruvi tizimini joriy etish chora-tadbirlari to`g`risida” №PF-5120 sonli Farmoni bilan boshlab berildi hamda Loyiha boshqaruvi milliy agentligi tashkil etildi.
O`zbekistonda raqamli iqtisodiyot va blokcheyn texnologiyalarining imkoniyatlari nihoyatda istiqbolli hisoblanadi. Mamlakat rahbarining 2018 yil 2 sentyabrdagi Qarori bilan kripto-aktiv va blokcheyn tekhnologiyalar sohasidagi kompaniyalarning erkin faoliyatiga start berildi.
O`zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 27 iyuldagi PQ-3150-sonli qaroriga muvofiq, Agentlik zimmasiga yuklatilgan vazifalarni bajarishda chet davlatlarning O`zbekiston Respublikasidagi diplomatik vakolathonalari va konsullik muassasalari, xalqaro tashkilotlar, chet el kompaniyalari va mutaxassislari bilan, jumladan ish yuzasidan yozishmalar olib borish, tadbirlar tashkil etish va xadli bitimlar tuzish orqali o`zaro hamkorlik qiladi.
Управление международного сотрудничества и связей с общественностью всегда готово ответить на любые вопросы и оказать содействие в получении комментариев. Мы внимательно относимся к каждому запросу.
Всегда рады сотрудничеству!
Fotogalareya
Video
O‘zbekiston Respubliki «Davlat xaridlari to‘g‘risida»gi Qonuni
O‘zbekiston Respubliki «Muvofiqlikni baholash to‘g‘risida»gi Qonuni
O‘zbekiston Respubliki «Mahsulotlar va xizmatlarni sertifikatlashtirish to‘g‘risida»gi Qonuni
O‘zbekiston Respubliki Prezidentining 2020 yil 26 martdagi PF-5975-sonli «Iqtisodiyotni rivojlantirish va kambag‘allikni qisqartirishga oid davlat siyosatini tubdan yangilash chora-tadbirlari to‘g‘risida»gi Farmoni
O‘zbekiston Respubliki Prezidentining 2020 yil 13 martdagi PF-5963-sonli «O‘zbekiston Respublikasining qurilish sohasida islohotlarni chuqurlashtirishga doir qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida»gi Farmoni
O‘zbekiston Respubliki Prezidentining 2020 yil 31 yanvardagi PF-5930-sonli «Davlat xizmatlari ko‘rsatish milliy tizimini jadal rivojlantirish bo‘yicha qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risidaa»gi Farmoni
O‘zbekiston Respubliki Vazirlar Mahkamasining 2020 yil 3 apreldagi 196-sonli «Xitoy Eksport-import banki ishtirokida «Universal Mobile Systems» MChJ mobil' aloqa operatorining texnologik uskunalarini modernizasiya qilish va aloqa tizimlarini kengaytirish»
O‘zbekiston Respubliki Vazirlar Mahkamasining 2020 yil 14 yanvardagi 24-sonli «Xitoy Eksport-import banki ishtirokida «O‘zbekiston Respublikasi Hukumatining ayrim qarorlariga o‘zgartirish va qo‘shimchalar kiritish to‘g‘risida (O‘zbekiston Respublikasi Pre
O‘zbekiston Respubliki Vazirlar Mahkamasining 2019 yil 28 noyabrdagi 961-sonli «O‘zbekiston Respublikasi Hukumatining ayrim qarorlariga o‘zgartirish va qo‘shimchalar kiritish to‘g‘risida
O‘zbekiston Respubliki Prezidentining 2019 yil 17 yanvardagi PF-5635-sonli «2017-2021 yillarda O‘zbekiston Respublikasini rivojlantirishning beshta ustuvor yo‘nalishi bo‘yicha Harakatlar strategiyasini «Faol investisiyalar va ijtimoiy rivojlanish yili»da
O‘zbekiston Respubliki Prezidentining 2018 yil 19 dekabrdagi PP-4067-sonli «O‘zbekiston Respublikasining 2019 yilga mo‘ljallangan Investisiya dasturini amalga oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida»gi Qarori
«Elektron hukumat» tizimining axborot tizimlari va axborot resurslarini ro‘yxatdan o‘tkazish tartibi to‘g‘risidagi vaqtinchalik nizomni tasdiqlash haqidagi O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Loyiha boshqaruvi milliy agentligi direktorining buy
Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari, mahalliy davlat hokimiyati organlari tomonidan O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasiga kiritiladigan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini tayyorlash, yuridik-texnik jihatdan rasmiylashtirish va huquqiy eks
Baholovchi malaka sertifikatini berish tartibi to‘g‘risidagi nizomni tasdiqlash haqidagi O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Loyiha boshqaruvi milliy agentligi direktorining buyrug‘i
1-modda. Ushbu Qonunning maqsadi va qo‘llanilish sohasi
2-modda. Murojaatlar to‘g‘risidagi qonun hujjatlari
3-modda. Asosiy tushunchalar
Direktor: Li Dmitriy Romanovich
Oyning har to'rtinchi jumasi 11:00-13:00
Direktor o'rinbosari: Pak Vyacheslav Yuryevich
Oyning har to`rtinchi payshanbasi 11:00-13:00
Direktor o'rinbosari: Maqsudov Davron Sanjarxojayevich
Oyning har to`rtinchi chorshanbasi 11:00-13:00
Manba: ko'rsatilmagan
O’zbekiston Respublikasi Prezidenti qoshidagi Loyiha boshqaruvi milliy agentligi 2018-2020 yillarga mo’ljallangan soliq islohoti Konsepsiyasi loyihasini ochiq muhokamaga olib chiqdi.
Tadbir «O’zekspomarkaz» MKKda bo’lib o’tdi. Soliq sohasi ekspertlari, ishbilarmonlar uyushmalari vakillari, yetakchi OAV, хalqaro moliyaviy institutlar, diplomatik korpus vakillari soliqqa tortishning amaldagi muammolari, asosiy f’oyalar, maqsadlar va soliq tizimini isloh qilishning afzalliklari, O’zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018 yil 13 fevraldagi "Soliq qonunchiligini tubdan takomillashtirish bo’yicha tashkiliy choralar haqida" № F-5214 Farmoyishiga muvofiq Konsepsiya loyihasini ishlab chiqish shart-sharoitlarini muhokama qilishdi.
Muhokama qatnashchilari savol-javob tarzida soliqqa tortish tizimini isloh qilishning asosiy yo’nalishlarini ko’rib chiqdilar:
Ma’lumot uchun:
O’zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018 yil 13 fevraldagi № F-5214 farmoyishiga muvofiq O’zbekiston Respublikasi Prezidenti qoshidagi Loyiha boshqaruvi milliy agentligi soliq yukini kamaytirish, QQS stavkasini kamaytirish, bir qator soliq va majburiy to’lovlarni unifikatsiya qilish va bekor qilish, shuningdek soliq ma’muriyatchiligini takomillashtirish bo’yicha choralar ko’zda tutilgan soliq tizimini tubdan isloh qilish bo’yicha konsepsiya loyihasini tayyorladi. Oхirgi yillar mobaynida respublikada soliq tizimi va soliq ma’muriyatchiligini takomillashtirish bo’yicha qator choralar qabul qilindi. Biroq soliq tizimining va soliq ma’muriyatchiligining hozirgi holati erkin bozor iqtisodiyoti talablariga hali ham javob bermaydi, biznesga nisbatan saqlanib kelayotgan yuqori darajadagi soliq yuki, soliqlar sonining kopligi va ularning ma’muriyatchilik jarayoni murakkabligi iqtisodiyotning raqobatbardoshligini oshirishga to’sqinlik qilayapti.
Og’ir soliq yuki kapitallarning salbiy aylanmaga chiqishiga olib kelmoqda. Kichik va yirik biznes sub’ektlari o’rtasidagi soliq yuki darajasida sezilarli farq (o’rtacha 3-4) ishlab chiqarishning kengayishiga va tadbirkorlik sub’ektlarining yiriklashuviga to’sqinlik qilmoqda. Yuridik shaхslar mulkini soliqqa tortishning amaldagi tizimi ishlab chiqaruvchi kapital inshootlarga investitsiyalarni va infratuzilmani cheklaydi va bu ko’p kapital sarflanadigan yo’nalishlarning kattalashuviga olib keladi. Jismoniy shaхslarni soliqqa tortish tizimining mukammal emasligi mehnatga haq to’lash fondining pasayishiga va natijada oylik ish haqini to’lash bo’yicha yuridik jihatdan to’liq bo’lmagan soliq sхemasiga olib keladi. Samarasiz soliq ma’muriyatchiligi Davlat byudjetining kirim darajasiga salbiy ta’sir qiladi. Amaldagi tizimning shu va boshqa kamchiliklari respublikaga investitsiyalar jalb qilish salohiyatini pasaytiradi, chunki ko’pchilik investorlar ko’zida O’zbekiston soliq qonunchiligi normalarida ravshanlik, sog’lom raqobat, soliq ma’muriyatchiligining shaffofligi, soliq yukining maqbul darajasi va investorlar huquqini himoya qilish kafolatlari bilan ta’minlamaydi.